2 Jan Tol Praatje aan de Bar El Lobo, Calpe.

Hier kunnen we van alles over scheepvaart, en aanverwanten zaken discuseren.
Bij vragen mail: beheerder@zeilclipper.eu

2 Jan Tol Praatje aan de Bar El Lobo, Calpe.

Berichtdoor Leen B » za 16 jun 2018, 16:56

- 1 Jan T.gif
- 1 Jan T.gif (14.34 KiB) 3220 keer bekeken

”Hallo Amigos de hitte is hier gelukkig wat minder de scherpe kantjes zijn er nu wel van af. We zijn weer hard bezig voor de Oktober feesten, zo ook mijn goeie vriend Luiz.

26.JPG
26.JPG (12.55 KiB) 3220 keer bekeken

Die zijn trommelstokken haast door zijn trommelvel heen ramt. Om goed uit de verf te komen als hij in de stoet van de Moros y Critianos moet trommelen. Hij heeft van de week tenminste al twee vellen koeienleer naar zijn ouwemoer geslagen.
En dat is niet de bedoeling, maar het is wel heel erg gezellig tijdens die feest dagen Amigos.

4.JPG

En van de week had Jan ook weer eens een bekent gesprek met onze toch wel erg conservatieve pastoor in de El lobo. Maar aan zijn voorkomen zou je niet zeggen dat hij zo conservatief is, Jan zei hij ik sprak gisteren met onze trouwe koster señor Joseva Ruiz, over God nog gebod.
Koster zei ik ze moeten al die smerige liedjes op de radio van ik zie je graag, y love you enz verbieden waarop de koster riep.
" Weg met de radio meneer pastoor! "
En dan op onze tegenwoordige televisie koster met al die smerige naakt films die ze daarop vertonen. Dat is zeer zeker niet goed voor al mijn parochianen.
Waarop de koster wederom riep.
”Weg met de televisie meneer pastoor!”

78.JPG
78.JPG (21.77 KiB) 3220 keer bekeken

En dan s, zomers hier aan het strand koster waar ik drie keer per dag mijn wandeling langs maak. Dan zie ik die jonge meisjes met van die piep kleine lapjes aan hun lijf op ons strand liggen te bakken. Godslasterlijk vind ik dat koster, en weet je wat onze koster toen riep Jan?
”U heb groot gelijk meneer pastoor, weg met al die piepkleine lapjes!”
Ja meneer pastoor zo zie je maar weer zei ik, ook een koster kan zijn baas goed naar de mond praten.
Maar Jan zeg maar zo, hoe het tapje in onze El Lobo tapt, tapt het nergens, en zo is dat, en niet anders!! Jan Tol :)
Leen B
Site Chef

Keer terug naar Zeilclipper.