3 Jan Tol zijn Praatjes aan de Bar de El Lobo, Calpe.

Hier kunnen we van alles over scheepvaart, en aanverwanten zaken discuseren.
Bij vragen mail: beheerder@zeilclipper.eu

3 Jan Tol zijn Praatjes aan de Bar de El Lobo, Calpe.

Berichtdoor Leen B » di 03 jul 2018, 15:39

verhaal 3 Jan Tol met zijn Praatjes aan de Bar in de El Lobo, Calpe.

1 Ferrar 2.JPG
1 Ferrar 2.JPG (18.76 KiB) 4292 keer bekeken

1+ Jan T.gif
1+ Jan T.gif (14.34 KiB) 4292 keer bekeken

Hallo amigo's hier een oud verhaal over een van de Moros y Cristianos feesten die we in 1982 mee maakten. Want we hebben hier in die dagen veel lol met meester Bal en zijn vrouw gehad. En het waren drukke tijden want we moesten zo als altijd voor het Morris Y Cristianos feest begon allerlei klussen opknappen. En meester Bal zijn vrouw , heeft met mijn Ciquita, en nog veel meer vrouwen dagen lang kostuums voor het feest zitten repareren. En het resultaat mocht er zijn zo als jullie op de foto,s van het feest kunnen zien.

5.JPG
5.JPG (21.25 KiB) 4292 keer bekeken

En Senor Delgado Fernandez begon als eerste met de optocht met zijn praalwagen waar Maria tardes als princes fier helemaal boven op stond. En waar Senor Delgado Fernandez tijdens het afzakken van de flink naar beneden af lopende hoofdstraat de Avenida Gabriel Miró, [ zie foto hier boven ] steeds flink op de rem moest trappen. Zo dat de zware praalwagen niet te hard naar beneden reed.

8+  De fikkende wage van Maria Tardes.jpg

Maar op een zeker moment blokkeerde de rem op het rechter voorwiel totaal en liep deze roodgloeiend van het vele remmen aan, en op een zeker moment vloog de rem dan ook in de fik. En daarna begonnen dikke grijze rookwolken de Avenida Gabriel Miró te bedekken. Maar gelukkig was de plaatselijke brandweer er gauw bij, en na een paar blus apparaten op het rechter voorwiel leeg gespoten te hebben, en daarna Senor Delgado Fernandez dochter Conchita uit haar penicare positie van boven op wagen afgehaald hadden was de klus geklaard Maar de mooie Praal wagen zag er niet meer uit amigo alles zat onder zwarte roet, en die is er de eerste de beste zijstraat dan ook uitgegaan.

4.JPG
4.JPG (19.69 KiB) 4292 keer bekeken

En Jan heeft die nacht ook in de El Lobo tot s, nachts één uur voor de tap bij Maria Tardes gezeten. Want Carmen onze kroeg bazin moest ook in de optocht mee lopen. Maar Gelukkig was ze om één uur weer terug, en kon ze als van ouds weer gezellig achter de Bar tegen Jan ouwehoeren.
En nu even een beladen mededeling aan jullie maten, Jan is van de week namelijk op bezoek bij onze uroloog Senor Afonso El Rey geweest . Want de seks wil niet zo goed meer met Jan. Nou, nou, Jan zei Ciquita mijn lieve vrouwtje maak je nou toch niet zo druk jongen. Je ben zeventig en dus geen jonge stier meer, maar ik hou nog steeds van jou hoor. Dat kan wel zijn Ciquita zei ik maar misschien heeft die uroloog er wel een pilletje voor. Dus komt Jan daar in het HOSPITAL, DE CALPE

109.JPG
109.JPG (15.73 KiB) 4292 keer bekeken

RESOLUCION, DE PIRINEO, aan waar die seks dokter spreekuur houd. En daar zaten in de wachtkamer

110 Medeterraneo  Clinica.JPG
110 Medeterraneo Clinica.JPG (21.32 KiB) 4292 keer bekeken

al een hoop mensen op hun beurt te wachten. Dus Jan naar dat mens wat achter de balie zat, wat een groot grof imposant lelijk wijf bleek te zijn het leek wel een worstelaar. Die vroeg wat ik kwam doen, ik zei dat ik Jan Tol was, en dokter Senor Afonso El Rey wou spreken. En toen bulderde dat mokkel met donderende stem: ”Ja ik zie hier uw naam staan señor , u wil de dokter spreken in verband met uw impotentie?”

105 Jan T.jpg
105 Jan T.jpg (23.68 KiB) 4292 keer bekeken

Nou Witheet werd Jan op dat rotwijf Amigos de vlammen kwamen me zo wat mijn oren uit.
Want iedereen die in de wachtkamer keek Jan zijn richting op. Dus brulde ik woedend tegen die mandril, nou nee ik ben gekomen voor informatie. Met betrekking tot de mogelijkheid van een transseksuele operatie. En daar om zou ik graag de dokter willen spreken die jou ook geopereerd heb? En daar kon dat rotwijf het mee doen amigo's. Gr van jullie oude maat zeker weten!! Jan T
Leen B
Site Chef

Re: 3 Jan Tol zijn Praatjes aan de Bar de El Lobo, Calpe.

Berichtdoor Willy Theunissen » di 03 jul 2018, 16:11

Ik noem zo'n wijf 'n dragonder of marketenster .
Waar een Willy is, is een weg
Willy Theunissen

Re: 3 Jan Tol zijn Praatjes aan de Bar de El Lobo, Calpe.

Berichtdoor Ben » wo 04 jul 2018, 16:45

Hallo wij noemden dat vroeger een manwijf.
Maar het is weer een goed stukkie
Goetjes Ben
Ben
1e machinist

Keer terug naar Zeilclipper.