De belevenissen van Kees Bloemkool

Omschrijving van je eerste forum.

Re: De belevenissen van Kees Bloemkool

Berichtdoor Ben » za 14 mei 2016, 15:52

Kees hoe was de temperatuur daar in de hel?
Ben
1e machinist

Berichtdoor Willy Theunissen » za 14 mei 2016, 16:43

En zaterdags ? jonge maagden misschien ?
Waar een Willy is, is een weg
Willy Theunissen

Berichtdoor Kees Bloemkool » za 04 jun 2016, 17:07

Ahoy maten plotseling herinnerde Kees zich deze morgen een komisch gebeuren dat ik in zestiger jaren met Lieveke, die ik nog als animeer meisje in het havenkwartier van Antwerpen kende mee maakte.
En die ik toevallig hier in de

56  De Avenida Gabriel Miró)  Calpe Spain.JPG

Avenida Gabriel Miró de hoofdstraat van ons mooi dorp Calpe samen met haar man ontmoete. En zei nodigde Kees gelijk uit om haar, en haar man en de kids een keer in Antwerpen te komen bezoeken. Ik acepteerde haar uitnodiging en twee maanden later ging Kees met de plain op weg naar Zavemten. Waar ik een taxi naar het adres van Lieveke nam.

59 Huize Lieveke.JPG

Toen Kees daar arriveerde bleek Lieveke tot mijn verbazing, in een knoert een groot herenhuis te wonen. En het was al erg druk in die grote kamer die eerder op een kolossale zaal leek, waar het feest plaats vond. Zo te zien was Lieveke voor haar doen erg goed terecht gekomen. En Kees hoorde later dan ook dat Lieveke met een rijke jup die haar toen regelmatig in het haven kwartier bezocht, getrouwd was. En zo doende wemelde het dan ook van de juppen die altijd op zulk soort feesten afkomen, en nou niet direct om dat die lui elkaar elkaar nou zo aardig vinden. Maar alleen maar om elkaar af te kunnen troeven want de een heeft een Mercedes, en de ander weer een Bentley en ga zo maar door.

60 Golfjup.jpg

En op een zeker moment stond ook nog een of andere kikker de hele tijd tegen mij over golf te ouwehoeren. Maar toen ik tegen hem zei dat ik toch meer van voetbal hield, keek hij me aan of ik een scheet liet, en daarbij ook nog verschrikkelijk stonk. En daarna maakte die klootviool zich met zijn opgedirkte vrouw snel uit de voeten.
En na dat gebeuren ging Kees snel op weg naar De WC want de vele getapte koude biertjes begonnen mijn blaas nu toch wel parten te spelen. Maar toen Kees bij de WC aan kwam zag ik dat een rood-wit politie lint de WC blokkeerde, erger nog er was op de plaats waar de toiletpot moest staan alleen maar een stinkend bruin gat in de vloer te zien. Aangezien Kees stond te drentelen van de druk in zijn onderbuik kroop ik snel onder het lint door met de bedoeling zijn druk te verlichten door in dat gat te gaan pissen. Net toen ik bezig was mijn gulp open te maken kwam Lieveke de WC binnen. ”En die zei, er staan nu buiten in de tuin voor nood twee droge Wc's Kees want zo als je ziet zijn ze hier alle drie verstopt.” Dus heeft Kees rap zijn rits weer dicht getrokken, en is snel naar buiten toe gerend, want de druk in mijn onderlijf was nu zo hoog opgelopen dat ik dacht het ieder ogenblik in mijn broek te zullen pissen.

57 WC.jpg

Dus rende Kees op de twee hel groene blikken dozen wat wc's moesten zijn af, en rukte aan een van de deuren daar van. Maar die was helaas bezet, toen pakte ik de andere deur, en gelukkig die wel was vrij.
En met een diepe zucht kon Kees de druk in zijn blaas tot 0 ATM terug brengen.
Toen Kees weer in de feestkamer binnen kwam zag ik daar

58.JPG
58.JPG (12.88 KiB) 11145 keer bekeken

een Non die met Lieveke stond te praten.
“Zijn u kinderen nu al gedoopt of niet hoorde ik haar aan Lieveke vragen,” tegelijkertijd op Lievekes zoontje Damien en dochter Joske wijzende. “ nou nee zei Zuster Ageneta zei Lieveke maar dat komt nog wel over een tijdje hé.” “Maar zo komen ze niet in de hemel wete gij dat wel zei Zuster Ageneta giftig naar Lieveke kijkend. En ze groeien zo ook nog goddeloos op ging ze verder meewarig naar Lievekes kinderen kijkend. Later hoorde Kees ook dat Lieveke in haar jeugd bij Zuster Ageneta op school gezeten had. “En Ik hoorde ook nog dat gij vlak na uw schooltijd in de het Havenkwartier Antwerpen gewerkt heb,” zei Zuster Ageneta tegen Lieveke. En na deze woorden liep Lieveke helemaal tot aan haar kruin aan toe rood aan . “Ach Zuster zei Lieveke tegen haar ik deed daar wel sociaalwerk zunne, ik begeleide die arme zeelui met veel plezier naar de hemel toe, en ze waren me daar altijd heel dankbaar voor. “Ja, ja dat zal wel zo zijn zei de Zuster Ageneta met langgerekte toon, waarna ze aan Lieveke vroeg waar de WC was. En Lieveke vertelde haar dat er buiten twee nood WC,s in de tuin stonden, om dat de WC 's binnen helaas verstopt waren. En na dat antwoord beende Zuster Ageneta met wapperende rokken de tuin in naar buiten toe. En na dat gebeuren was Kees weer naar buiten gegaan, om een praatje met nonkel Bob de oom van Lieveke te maken.

Tot wij een auto van een weggaande gast hoorde starten, en daar na zagen weg rijden. En even daarna hoorden nonkel Bob en Kees een daverende doffe klap als of er een heel groot blik om viel. En wat er daarna gebeurde was met geen pen te beschrijven maten, we hoorden een door merg en been heen gaand gekrijs. En tot onze grote verbazing zagen we één van de gehuurde WC huisjes achterover op het gras van de tuin liggen. En een verschrikt kijkende man de chauffeur van de auto, die een meter of vijftien van de omgekieperde poepdoos stond. Die verschrikt naar de omgevallen WC, en daarna naar de draad die van de WC naar de trekhaak van zijn auto liep te kijken. Waar het touw aan vast gebonden was, behulpzame handen deden snel de deur van de WC open. En wat we daar zagen maten was met geen pen te beschrijven, we zagen daar nog steeds, de door merg en been gillende Non. In een ontluisterende staat met haar lange onderbroek op de enkels liggen. En haar witte blote buik die schel afstak, tussen de vieze smerige bruine smerige drab, en dikke bolussen die in de onderstaande poeptank tank door de gasten van Lieveke gedumpt waren liggen. En later hoorde Kees van Lieveke dat Damien haar oudste zoontje dat kunstje geflikt had, om dat hij zo boos op die rot non was. Die zijn Moeke, zusje, en hem zo onheus bejegend had. De Balleh Kees Bloemkool
Kees Bloemkool

Berichtdoor Ben » za 04 jun 2016, 17:45

Zo Kees je beleeft nog eens wat he bij onze zuiderburen Ik zie het gewoon voor mij.Bedankt weer voor je mooie verhaal en tot horens Ben
Ben
1e machinist

Berichtdoor steef » za 04 jun 2016, 18:47

Kees Daar blijf je jong bij met zulke belevenissen
steef
1e machinist

Berichtdoor Willy Theunissen » zo 05 jun 2016, 12:02

Ik heb genoten van het verhaal .
Waar een Willy is, is een weg
Willy Theunissen

Berichtdoor Kees Bloemkool » wo 22 jun 2016, 16:12

5 Chicita.JPG

Ahoy maté toen Kees gezellig keuvelend met Chicita

3 El lobo.JPG

in de El lobo, met een miqueltje in zijn hand aan de bar zat.
Kwam Manuel Conzalez de El Lobo binnen gestapt, Manuel verblijft namelijk overal behalve bij zijn mooie vrouwtje Octavia thuis.

10 Spaanse bruiloft.JPG

En na twintig jaar gaat op die manier het huwelijkse leven van die twee barre slecht.
En Chicita had dan ook vaak tegen Manuel gezegd dat hij eens
naar een relatie therapeut moest gaan. Dan kon zijn huwelijk mischien nog is ten goede komen. ”Buenos tarde hombres begroete op dat moment Manuel ons, en hij zei Chicita lekker ding van mij! geef mij maar een lekker koud miqueltje. En geef mijn vriend Kees hier er ook één?”
¡Hola, Buenos tarde Manuel begroete ik mijn grote vriend, en ben je al bij die relatie therapeut geweest hombre? vroeg ik nieuwsgierig’ Praat me daar niet van Kees zei Manuel geïrriteerd.

11 sex.JPG

Toen we gisteren bij die klojo binnen kwamen vroeg hij wat voor een probleem we dan wel samen hadden.
En zo als gebruikelijk begon Octavia een tirade tegen die vent af te rafelen, van alle problemen die zich in de
loop der tijden in ons huwelijk hebben af gespeeld. Ik was haast nooit thuis gilde ze hysterisch

7 Maria Pujalta.JPG

en ik deed het volgens haar ook nog met Maria Pujalta die wat jullie ook wel weten notabene hier in de El lobo werkt. En ze ratelde maar door en door ik werd er compleet gestoord van! Kees.
Maar uiteindelijk stond die therapeut op, liep om zijn bureau heen, en sloeg zijn armen liefdevol om de Otavia heen. En Vol verbazing keek ik toe hoe die klootviool Octavia met liefdevolle bewegingen van haar kleren begon te ontdoen. En daarna klom hij op haar begon en passioneel de liefde met haar te bedrijven.
En Octavia die haar mond eindelijk gesnoerd was, lag daarna stil nahijgend in een volledige bevredigde roes op behandel tafel van die vent, nou vraag ik je.
Hij draaide zich daarna naar mij om en zei: Kijk dát is wat uw vrouw nodig heeft meneer Conszales, en dat minstens 3 keer per week. Kunt u dat voort aan zo voor haar regelen?
Wel hombre,s bij die vraag dacht ik wel even wel heel goed na en, ik krabde me eens achter de oren. Want geef toe het was wel verdomde moeilijk wat die vent me daar vroeg.
”Wat heb je tegen die rot vent gezegd Manuel”
vroeg Chicita met vlammende ogen.” Nou Chicita riep Manuel trots ik heb het die rot vent niet gemakkelijk gemaakt hoor, zeker weten. En tot mijn en Chicita's verbazing maté zei Manuel: Tja zei ik tegen die rot vent. Wel ik kan haar op Woensdagmiddag nog wel brengen hoor, maar dinsdags en donderdags word het moeilijker, want dan moet ik biljarten! Dan moet je haar zelf maar komen halen. Nou na deze worden werden we allemaal heel stil maté, en iedereen zat dan ook verbaast naar Manuel te staren. En om de stilte op te heffen riep Kees dan maar oi oi, Chicita geef de hele hap hier maar een rondje van Kees!!
Ja, ja maté zalig zijn degenen die in het bier verzuipen! Kees Bloemkool
Kees Bloemkool

Berichtdoor steef » wo 22 jun 2016, 17:37

Het zal je maar overkomen dan is het moeilijk
steef
1e machinist

Berichtdoor Ben » wo 22 jun 2016, 17:48

Jezus Kees wat heeft zo zieleknijper een leven he.Luisteren en daarna wippen
Hebben wij het verkeerde beroep gekozen haha
groeies en ik neem wel een Sagres het bekende Portugese merk
doet niet onder voor san Miquel Ben
Ben
1e machinist

Berichtdoor Kees Bloemkool » do 23 jun 2016, 16:01

35 Kees Bloemkool jpg.JPG
35 Kees Bloemkool jpg.JPG (2.49 KiB) 11114 keer bekeken

Ahoy Ben Kees heb gehoord dat Sagres en San Miquel uit de fabrieken van Heineken
komme!! De Balle Kees
.
Kees Bloemkool

VorigeVolgende

Keer terug naar Zeilclipper.