Leuke en minder leuke moppen!!

Omschrijving van je eerste forum.

Berichtdoor Leen B » ma 20 maart 2017, 18:22

64 naamloos.jpg
64 naamloos.jpg (12.54 KiB) 9854 keer bekeken

Een vrouw komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik had graag dat u me vanonder eens goed onderzoekt.
Ik ga namelijk morgen voor de vierde keer trouwen en wil dat alles in orde is".
"Ga daar maar liggen dan onderzoek ik u even", zegt de dokter.
Na even gekeken te hebben zegt de dokter: "Weet u wel zeker dat u voor de vierde keer gaat trouwen????
U bent namelijk nog maagd."...
"Nou", zegt de vrouw, "Dat kan ik uitleggen.
Mijn eerste man was een gynaecoloog, die kijkt er alleen maar naar.
Mijn tweede man was psycholoog, die praatte er alleen maar over.
Daarna ben ik met een aannemer getrouwd en deze zei altijd: "We beginnen volgende week."
Maar nu ga ik met een belastinginspecteur trouwen en nu weet ik zeker dat ik genaaid word !!!"

Hallo Vrienden ik heb een nieuw Topic, Leuke en minder leuke moppen!! op ons forum geplaatst, Met de bedoeling
dat we alle leuke dingen dan ook op dit topic gaan plaatsen. En de eerste mop is dan ook van mij, en ik zelf vind hem
wel beren goed. Vr gr Leen
:lol:
Leen B
Site Chef

Re: Leuke en minder leuke moppen!!

Berichtdoor Willy Theunissen » ma 20 maart 2017, 21:05

HaHaHaHa!!!!!
Waar een Willy is, is een weg
Willy Theunissen

Berichtdoor Ben » di 21 maart 2017, 17:30

Goed Leen hahahahihihi
Ben
1e machinist

Berichtdoor steef » di 21 maart 2017, 20:03

leen je blijft toch altijd weer goed
steef
1e machinist

Berichtdoor Leen B » di 21 maart 2017, 20:17

Hallo vrienden weten jullie dat er in bier vrouwelijke hormonen zitten?
Als je tien glazen bier op hebt, begin je allerlei onzin uit te kramen... en dan ga je, je overal mee bemoeien.. En je kunt dan ook geen auto meer rijden!
En vrienden ook bedankt voor het kietelen van mijn persoontje, en ik doe het graag voor jullie hoor. Maar ik hoop dat jullie ook wel eens een leuke mop op dit topic zullen gaan plaatsen zou wel leuk zijn maar het hoeft niet perse hoor. En het kan ook nog voor de moppentapper fout uit pakken. Zo als heel lang geleden ik met onderstaande mop op mijn bek ging al zag ik er geen kwaad in hoor.
En hier onder de betreffende mop.

Verwarring van studerende medische studenten.
14 ìnwendig-onderzoek.JPG
14 ìnwendig-onderzoek.JPG (22.72 KiB) 9732 keer bekeken

In de aula van de universiteit van Madrid was een medische Professor bezig de daar aanwezige studenten les te geven in verloskunde van nieuwe wereldburgers. En hij had daar een dame voor tot zijn beschikking die zulk werk voor de studenten deed. Dus deze dame lag half naakt op een soort tafel zo dat de studenten goed bij de dame

met hun Gehandschoende handen naar binnen konden gaan. En op dat moment keek de medisch professor in het rond om een student aan te wijzen die de klus kon klaren. En zijn pappenheimers kennende zocht hij altijd een student uit die wat verder weg stond. Om dat de studenten zich altijd probeerde te drukken. En ja hoor bij de deur stond er een die nieuwsgierig naar de half naakte dame keek. Jij daar riep de prof naar de student bij de deur wijzende kom jij maar hier. Schoorvoetend kwam de student naar voren toe, ga je gang maar zei de prof breng je hand maar bij mevrouw naar binnen.
En vertel wat je voelt, nou het is erg zacht hier binnen en ook erg warm vochtig. En vroeg de Professor aan de man kan je al voelen of zei zwanger is. Nou nee zei de student dat kan ik niet want ik ben hier namelijk student hoge Elektronica, en ik kwam hier toevallig langs.
Nou vrienden deze mop schoot iemand in het verkeerde keelgat, en dat was exit vriendschap, dus ik hoop niet dat een van jullie hier over valt want de bied ik mijn nederige excuses aan. Vr gr Leen
Leen B
Site Chef

Berichtdoor Willy Theunissen » wo 22 maart 2017, 00:51

Leen hier komt er een het is wel een niet al te frisse .

Een man zei het is niet om te harden hoe je stinkt uit je weet wel van onder , een beerput is er niets bij , ja maar ik was mij op tijd ben hygiënisch gebruik deodorant enz. dan ga maar 'ns naar de dokter . Bij de dokter kleed je maar uit en ga maar eens op de onderzoekstafel liggen ze ziet de dokter in de kast en lades zoeken en opeens had hij het gevonden en komt met een staaf met een haak er aan lopen de vrouw angstig maar dokter wat gaat u toch doen ..........?
Wordt morgen vervolgd .

Hallo Willy je ben een goede leerling!!!!!
Leen :lol:
Willy Theunissen

Berichtdoor Willy Theunissen » do 23 maart 2017, 14:53

Willy Theunissen schreef:Leen hier komt er een het is wel een niet al te frisse .

Een man zei het is niet om te harden hoe je stinkt uit je weet wel van onder , een beerput is er niets bij , ja maar ik was mij op tijd ben hygiënisch gebruik deodorant enz. dan ga maar 'ns naar de dokter . Bij de dokter kleed je maar uit en ga maar eens op de onderzoekstafel liggen ze ziet de dokter in de kast en lades zoeken en opeens had hij het gevonden en komt met een staaf met een haak er aan lopen de vrouw angstig maar dokter wat gaat u toch doen ..........?
Wordt morgen vervolgd .
Het vervolg voor wie de clou nog niet heeft . de dokter zei een ogenblikje mevrouw ik zet eerst ff het raam open .

Hallo Willy je ben een goede leerling!!!!!
Leen :lol:
Willy Theunissen

Berichtdoor Leen B » vr 24 maart 2017, 18:40

Hallo vrienden! Want vrienden van mij zijn jullie toch niet waar? 8-) en ik heb hier ook nog een leuke mop voor jullie. En ik wens jullie allemaal ook nog een prettig avond gebeuren toe. En na mijn werken in de tuin heb ik nu ook wel trek in een lekker prakje! Door mijn nog altijd grote liefste kok in de keuken voor mij, en natuurlijk ook voor haar zelf toe bereid. Vr gr Leen :D :D

Emancipatievergadering:

Een vrouw loopt naar de microfoon:
Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in'.
Daverend applaus uit de zaal.
Ik zei vorig jaar:'Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in.'
Weer luid geklap uit de zaal.
De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet,maar op de derde dag stond Jan ineens zelf z'n overhemden te strijken'.
De zaal staat op z'n kop van enthousiasme.
Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:
'Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken op de hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in'.
Luid gejuich en gejoel uit de zaal .
Ik zei tegen Pieter: 'Was jij je sokken voortaan maar zelf!'
De dames staan op de banken.
'De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op de derde dag stond Pieter mooi zelf z'n sokken te wassen.'
De wave wordt ingezet.

Een klein vrouwtje grijpt de mictrofoon 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar getraut mit Mohammed.
Mohammed wil elke dag cous-cous eet. Iek altijd for hem gekook, maar gad geen sin meer en seg:
as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.'
De zaal is niet meer te houden .
'De 1ste dag iek sie nix’
De tweede dag iek sie nix
maar derde dag iek sie weer klain bitje mit linkeroog.

En hij was weer Beren goed vrienden
Leen B
Site Chef

Berichtdoor steef » zo 09 apr 2017, 19:56

een pastoor gaat naar de arts hij heeft jeuk in zijn schaamstreek,de arts zij laat maar eens zien,broek omlaag de arts kijken
Hij zij ik zie het al het zijn platjesde pastoor zij dat kan niet ik ben maar een iemand trouw dat is onze lieve heer
De arts zij dan zijn het lieve heren beestjes
steef
1e machinist

Berichtdoor Willy Theunissen » zo 09 apr 2017, 20:52

Heel goed Steef .
Willy Theunissen

Volgende

Keer terug naar Zeilclipper.