Ons Bureaublad!

Omschrijving van je eerste forum.

Re: Ons Bureaublad!

Berichtdoor Joop Kieviet » vr 02 apr 2010, 17:52

Let wel er zijn diverse burobladen, volgens mijn vrouw in het administratie en financieeël kantoor als in de schuur (mijn hobbykamer) van ome Joop.
DSCN0774.JPG

de plaats voor het ontwerpen van een website en muziek samenstellen,alsmede schilderen

DSCN0777.JPG

en dan het programmeren van een werkstuk voor de draaibank

DSCN0778.JPG

Gr. Joop
Joop Kieviet

Berichtdoor Ben » ma 05 apr 2010, 22:44

Hallo vrienden hier komt mijn bureaublad.Het staat gezellig in de huiskamer.Gr Ben
GetAttachment[1].jpg
Bijlagen
GetAttachment[1].jpg
Ben
1e machinist

Berichtdoor bart » do 08 apr 2010, 14:52

Bureaublad van Bart..jpg
Bureaublad van Bart..jpg (37.26 KiB) 3759 keer bekeken

Dit is mijn werkplek delen met het vrouwtje .
Een fijne dag toegewenst hofmeester Bart :roll:
bart
Opper Hofmeester

Berichtdoor Leen B » vr 22 mei 2020, 15:24

Een ouder echtpaar was al jaren getrouwd ondanks het feit dat ze elkaar niet konden uitstaan. De buren hebben hem ooit eens horen schreeuwen tegen zijn vrouw: “Als ik dood ben en begraven, dan graaf ik mezelf naar boven en kom ik je voor de rest van je leven lastigvallen als een kwelgeest.” Iedereen in het dorp was bang voor de man vanwege zijn radicale uitspraken. Sommige geloofden zelfs dat hij de zwarte magie beheerste. Toen hij op een dag dood ging aan een hartaanval slaakte het hele dorp een zucht van verlichting. De vrouw hield een wake bij de gesloten kist en na de begrafenis ging ze rechtstreeks naar de plaatselijke kroeg en zette het op een feesten alsof er geen morgen zou komen. De buren en wat andere dorpsgenoten zaten bij haar en waren toch een beetje bezorgd. “Ben je niet bang dat dat wat hij heeft gezegd uitkomt en dat hij je achterna zal zitten?” De vrouw lachte en zei: “Laat ‘m maar graven, Ik heb hem onderste boven in de grond gestopt.”

LEZING OVER ALCOHOL GEBRUIK Geplaatst in Kroeg moppen Een dronken man besluit heel wijs zijn auto te laten staan en lopend naar huis te gaan. Als hij na een half uur zwalken over straat ineens word aangehouden door een agent. ‘Waar gaat U naar toe om 2 uur ‘s nachts?’ vraagt de agent. ‘Ik ga naar een lezing over alcoholgebruik!’ zegt de man. ‘En wie geeft die lezing dan?’ vraagt de agent. ‘MIJN VROUW!’ VIER DUITSERS GAAN NAAR ENGELAND Geplaatst in Kroeg moppen Gaan 4 Duitsers op vakantie naar Engeland. Ze hebben zich voorgenomen om Engels te spreken. Ze gaan de 1e de beste pub binnen en 1 van die Duitsers gaat wat te drinken bestellen. Bij de bar vraagt ie aan de barkeeper: “May I have four sherry, please?” Vraagt die barkeeper: “Dry?”, waarop die Duitser zegt: “NEIN, VIER!. WC VERSTOPT Geplaatst in Belgen moppen Er komt een belg in de kroeg vraagt hij aan de barman: “Hebben jullie hier een wc?” “Ja hoor, maar die zit verstopt.” Antwoordt de Belg: “Geeft niets, dan ga ik hem wel zoeken.” AUTO OPENMAKEN Geplaatst in Domme blondjes moppen Komt een dom blondje in een kroeg en vraagt aan de kroegbaas om een ijzerdraadje. Wat moet jij met een ijzerdraadje vraagt de kroegbaas. Wel, zegt het blondje, het portier van mijn auto is in het slot gevallen en de sleutels zitten nog in het contactslot.. De kroegbaas geeft haar het ijzerdraadje. Even later komt er een klant de kroeg binnen, dubbel van het lachen. “Wat heb jij een lol”, zegt de kroegbaas. “Ja”, zegt de man, er staat buiten een blondje haar auto open te maken met een ijzerdraadje. “Nou”, zegt de kroegbaas, dat is niks bijzonders, ik heb haar dat ijzerdraadje zelf gegeven. “Oke”, zegt de man, maar er zitten 2 domme blondjes achter in de auto aanwijzingen te geven. GOEDKOPE KROEGENTOCHT Geplaatst in Kroeg moppen Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: Ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: “Ik heb een plan”. Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het cafe en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het cafe uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander cafe. Toen zei de ene: “Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieen en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan.” Zegt de andere: “Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!”

Meer moppen: https://www.debestemoppen.nl
Leen B
Site Chef

Berichtdoor Willy Theunissen » vr 22 mei 2020, 20:29

Leuk !
Waar een Willy is, is een weg
Willy Theunissen

Keer terug naar Zeilclipper.