goede morgen Willy. weer mooie foto<s Heb met plezier na gekeken . Het is weer koud van morgen. was snel terug van mijn wandeling .Ik wens j een fijne dag met je meisje.
groetjes je vriend hofmeester Bart
Bijlagen
10414422_904407502918033_3143881741523166631_n.jpg (49.05 KiB) 8826 keer bekeken
Hier nog wat foto's van de Metworst en de carnavalsmis de vorige pastoor had tijdens de dienst een steek op en een kiel aan en deed de dienst in Limburgs dialect , helaas is die vorig jaar overleden . Voor de duidelijkheid de foto's zijn niet door mij gemaakt .
Bijlagen
Voor het altaar de cadeau's voor het boeren bruidspaar
Hoornblazers tijdens de H. Mis
Metworstkoning met zijn opa die meervoudig Koning was
Knollenrit
Knollenrit
Knollenrit
Feesttent bij het rennen
Laatst bijgewerkt door Willy Theunissen op di 07 maart 2017, 16:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Mooie foto's Willy vind klasse maat ik heb er van genoten, voor al de laatste foto met de 4 nonnen Do Mi Ni en Ca [rare namen hoor] vind ik wel leuk. En ik ga nu ook deel 2 van Amos onze kok ook plaatsen. Vr gr Leen
Mooie foto's Willy vind klasse maat ik heb er van genoten, voor al de laatste foto met de 4 nonnen Do Mi Ni en Ca [rare namen hoor] vind ik wel leuk. En ik ga nu ook deel 2 van Amos onze kok ook plaatsen. Vr gr Leen[/quote iK GELOOF NIET DAT DE BISCHOP VAN DEN BOSCH ER BLIJ MEE IS WAT ER HIER IN DE KERK GEBEURD .
Vanmiddag was er open dag bij het gemaal Van Sasse In Grave die pompt het water van de Raam een riviertje uit de Peel de Maas in bij hoog water van de Maas .